AEG T65470AH1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T65470AH1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Loes 23-11-2017

Wasdroger droogt niet

Geschreven voor: AEG T65470AH1

Na de eerste paar droogbeurten heb ik een monteur laten komen, want machine maakte mijn was niet droog. Tenminste niet in 1 droogbeurt. Dit bleek zo te horen...... kreeg ik, maar ook de monteur door de telefoon te horen. Het was een zuinige machine, die op een andere manier droogde dan mijn oude machine. Maar daar had ik dus niet zoveel aan als de was niet droog werd.
Na iets meer dan 1 jaar ging de printplaat kapot. Iets wat veel vaker bij dit model gebeurde, hoorde ik van een monteur, maar nee, aeg had hiervoor geen coulance regeling, want dit viel niet onder de garantie. Printplaat moest gewoon 250 euro kosten. Nu weer een jaar verder is het filter stuk, ok het is geen 250 euro, maar je bent wel weer 40 euro verder aan een machine waar ik totaal niet tevreden over ben.

Minpunten

• Droogt lakens niet in 1 droogbeurt
  • Filter gaat makkelijk stuk
  • Printplaat net buiten garantie stuk

wakesetter2008 01-08-2015
Geschreven voor: AEG T65470AH1

Voor mij geen AEG meer, apparaat is net buiten de garantie defect. Bij de AEG service krijg ik alleen maar een "begrijpende toon", maar je komt er niet verder mee.

sjakie53 19-11-2013
Geschreven voor: AEG T65470AH1

Voor mij nooit meer een AEG . Apparaat 4 jaar oud 2x defect.
Diverse malen contact gehad met aeg " mijn apparaten" bizar hoe je daar te woord wordt gestaan. 310€ reparatie kosten voor een defecte prinplaat waar je als consument niets aan kunt vernielen.Beetje kinderachtig op ze zachts gezegd.

KHdV 23-12-2013

Ik snap dat je misschien baalt maar dat heeft niets te maken met dit apparaat. Je geeft dus geen goed beeld over dit apparaat door hem als 1 te scoren. Ik ben juist heel tevreden over de service van AEG.

Deedee7 05-11-2013
Geschreven voor: AEG T65470AH1

Degelijke droger, display geeft tijdsduur aan wat heel handig is. Hij gaat vanzelf helemaal uit (display ook)
Je kan instellen dat je een signaal wil horen als de droger klaar is, maar gelukkig niet standaard een (piep)melding.
Makkelijk schoon te maken, kleppen gaan makkelijk open.
En het netje is groot, toch iedere keer schoonmaken om de zuinigheid te bevorederen.

De droger heeft een grote watertank die makkelijk te legen is. Nadat de tank eruit getrokken is zit er een tuutje die je eruit moet trekken, hierdoor kan je hem helemaal leeg krijgen( Geen opstaande randjes meer).
De opening/deur is groot, dus makkelijk te vullen en te legen.
De draaiknop met diverse programma's spreken voorzich, makkelijk in gebruik.
Een groot voordeel van de warmtepompdroger is dat er weinig warmte/vocht vrijkomt in de ruimte, de zuinigheid merk je daardoor gelijk, want warmte zou verlies zijn.

mv_01 04-11-2013
Geschreven voor: AEG T65470AH1

Goede, mooie droger. Bevalt goed. Netjes hoe de vernieuwde manier van het stofopvangsysteem is veranderd, maakt het weghalen van het stof makkelijker.

Neerzetten, 4 uur laten rusten, aansluiten en de rest gaat vanzelf.

Het is ook een mooie stille machine waar niet veel warmte afkomt. Ook dat maakt het een zuinig apparaat.

Dik tevreden en aanrader voor wat betreft de prijs. Binnen een jaar verdien je de meerprijs terug t.o.v. een C droger.

Mike86 19-10-2013
Geschreven voor: AEG T65470AH1

Nu een paar weken de droger in gebruik. De droger heeft veel mogelijkheden voor verschillende soorten/materialen wasgoed. Het apparaat is simpel vormgegeven maar de afwerking is netjes.
De uitgestelde starttijd is zeer handig en uitgebreid in te stellen.
Op het display is te zien hoe lang het programma nog duurt en het geluidssignaal is goed te horen als de droger klaar is.

Pia Philips-Brans 16-10-2013
Geschreven voor: AEG T65470AH1

Ik heb voor dit model en merk gekozen omdat hij vooral gebruiksvriendelijk is en hij is super stil!! Je hoort de motor nauwelijks. Verder kan ik zowat alles in de droger doen zonder angst te hebben dat mijn kleding krimpt en/of kreukt. Ik stel het programma in (heel overzichtelijk en eenvoudig) en het resultaat is naar verwachting. Het is een super machine en ziet er ook nog mooi uit in mijn speciale waskamer. Ik ben meer dan tevreden.

heikamp1976 12-10-2013
Geschreven voor: AEG T65470AH1

Deze droger doet goed zijn werk, staat bij mij standaard op 2 uur en 8 minuten, maar als je hem niet helemaal vol doet is hij eerder klaar. Droger is veel stiller dan mijn vorige (een bosch). Al met al zeker een aanrader.

EdjeR 28-09-2013
Geschreven voor: AEG T65470AH1

De droger doet wat je mag verwachten.
Het apparaat ziet er goed uit voor een droger, maakt weinig lawaai en beschikt over de nodige programma's.

Verder geeft het apparaat een betrouwbare, solide indruk.
Ook betreft het een warmtepomp droger, dit betekent een stuk minder energie gebruik dan een normale condens droger. Wij hebben voor onze aankoop verschillende warmtepompdrogers vergeleken en deze AEG komt ook nog eens als een van de zuinigste naar voren in zijn prijsklasse.

Na 2 weken van gebruik zouden wij de droger zeker aanraden aan mensen die een goede droger zoeken

martijnroerdink 21-09-2013
Geschreven voor: AEG T65470AH1

Droogresultaat is goed, wel enkele droogbeurten nodig gehad voor het kiezen van het juiste programma. Met een gemiddeld vulgewicht van 5 kg is de droogtijd voor spijkerbroeken of handdoeken ongeveer 2 uur. Ander drooggoed is sneller.

Mogelijkheden, er zijn veel programma's die per type was een beter droogresultaat leveren.

Hij is makkelijk in gebruik, gewoon lezen rond de draaiknop welk drooggoed je er in hebt gestopt en vervolgens starten.

Vormgeving is niet bijzonder maar wel functioneel en overzichtelijk.

Duurzaamheid, mijn vorige droger gaf op het label aan dat er 2600 watt verbruikt werd (2,6 kwh) de aeg nog maar 900 (0,9 kwh)

De droger is opvallend stil